diumenge, 2 de maig del 2010

Reportatges

A la sessió del passat 26 d'abril, vam veure tots els reportatges sobre l'ús de les tic a alguna institució educativa que van realitzar els nostres companys.
Val a dir, que tots els reportatges visualitzats van estar molt ben realitzats amb coses positives diferents per a cada un d'ells. Així doncs, des d'aquí, m'agradaria felicitar als meus companys per els grans reportatges que van fer!!
Va ser una classe molt interessant en la que la gran majoria van analitzar les tic a escoles de tal manera que vam poder veure diferents opcions i maneres d'utilitzar les tecnologies a les escoles, institució a la qual treballaré jo un cop m'hagi tret la carrera. D'aquesta manera, he tingut la opció d'anar-me fent una idea de què passa a les escoles amb les tic i de quines coses es poden millorar i quines s'haurien de mantenir.
Pel que fa al meu reportatge que vaig realitzar juntament amb la meva companya Laia, penso que totes dues vam estar molt contentes amb el resultat final del reportatge ja que hi vam posar moltes de les nostres forces per a que així fós i espero que agradés als altres companys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada