divendres, 5 de febrer del 2010

PREPARACIÓ PER AL NOSTRE PROJECTE AUDIOVISUAL

Durant aquestes ultimes classes, el que hem fet ha estat conèixer diferents formes de realitzar un vídeo mitjançant imatges, vídeos, textos, sons, etc.
Els programes que hem utilitzat han estat el Power Point i el Windows Movie Maker.
Amb el primer programa vam haver de realitzar una presentació de nosaltres mateixos utilitzant fotos, videos, textos i audio. Amb el segon programa vam haver de modificar un vídeo sobre una manualitat que la mateixa professora ens va proporcionar.
Personalment, no em va ser molt difícil dur a terme aquests dos projectes ja que ja havia utilitzat els dos programes anteriorment, l'unic que em va passar va ser que el vídeo que jo vaig adjuntar a casa no es va reproduïr quan el vaig portar a classe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada